امید به آینده

به مسئله‌ی امیدآفرینی توجّه بکنید

تبلیغات انبوه و حساب‌شده‌ای میشود برای اینکه دانشجویان ما را ناامید کنند؛ یا به طور کلّی ناامید کنند از آینده که به افسردگی ‌و سرنوشت‌های بدتر از افسردگی منتهی میشود، یا ناامید کنند از ادامه‌ی کارشان در کشور که به پشت کردن به کشور و رفتن از ‌کشور و مانند اینها می‌انجامد. این خیلی چیز بدی است. البتّه همیشه بوده، امروز هم این حرکت را تند کرده‌اند؛ و من حالا از شما ‌دوستان عزیز [نمایندگان تشکل¬های دانشجویی] خواهش میکنم که به مسئله‌ی امیدآفرینی توجّه بکنید… به نظر من این جنبه را ‌تقویت بکنید. مسئولین هم همین جور؛ نگذارید دانشجو -چون دانشجو عنصر ارزشمندی است برای کشور- افسرده بشود و از ‌کارافتاده بشود و ناامید بشود‌

بیانات در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی
1400/02/21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا